> 5 ani de studentie...

5 ani de studentie...

Posted on joi, 19 iulie 2012 | 4 Comments



....hmm...imi vine sa rad si chiar o fac pentru ca inca nu imi vine sa cred ca au trecut 5 ani de facultate,5 ani pe care eu ii vedeam la inceput atat de lungi si greoi de parca trebuia sa car o stanca in spate cu destinatia....Insulele Capului Verde.
      Acesti 5 ani au fost grei dar si frumosi,am "copilarit" pe langa colegii mei mult mai maturi si mai mari ca si varsta,am simtit si bucuria pauzelor dintre cursurile care nu se mai terminau la timp,am trait si momentele de bucurie si  dezamagire din "stresiune":)) cand picam cate un examen si lucrurile nu mai pareau in ordine,am invatat ca "nu pot,nu exista" in acest domeniu si ca indiferent de piedicile si momentele de dificultate peste care dai toate  au o rezolvare.
      Pe la mijlocul acestor frumosi 5 ani am avut parte sa intalnesc un grup de persoane de care m-am atasat foarte mult,persoane cu care m-am distrat,am muncit(atat cat am putut),care mi-au dat incredere si de la care am avut mereu ce invata.Acest grup poarta numele de Asociatia Studentilor si Absolventilor Facultatii de Constructii si Instalatii - Iasi si tin sa le multumesc pentru momentele frumoase,sa le urez sa
 o tina tot asa si sa specific ca inca nu vor scapa de mine cel putin inca 2 ani:D
      Tin sa multumesc si familiei mele pentru increderea si sprijinul oferit in toata aceasta perioada si nu numai,cu siguranta nu ajungeam aici de unu  singur.:*:*
      Pentru toti studentii care au stiut nu doar sa invete ci si sa se distreze pe perioada anilor de facultate le dedic aceasta melodie..."Studenta si studentu" cantata de Florin Turcu special pentru studentii din Iasi.





  

  
  Ps: traieste-ti studentia din plin,asa cum este ea... usoara... grea!

Comments:4

  1. Imi place cum ti-ai trait studentia :> :)) BV acu sa vedem cum iti petreci restul de viata :X tot asa? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-a placut,referitor la ce urmeaza pot spune doar....vom trai si vom vedea:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai tinere ... mai postezi si tu ceva ?:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.